Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić uwagę podczas wyboru dystrybutora paliwa?

Na co zwrócić uwagę podczas wyboru dystrybutora paliwa?

Na założenie własnej stacji benzynowej decyduje się coraz więcej osób. Jest to bowiem świetny sposób na rozpoczęcie interesu, który w wielu przypadkach przynosi bardzo duże dochody. Istotne jest jednak, aby przed realizacją swojego biznesplanu zastanowić się nad wyposażeniem stacji. Obejmuje ono przede wszystkim dystrybutory paliwa – w artykule podpowiadamy, na co zwrócić uwagę podczas ich wyboru.

Jak wybrać dystrybutory paliwa?

Podczas wyboru dystrybutora kluczowe jest, aby odpowiedzieć sobie na kilka pytań. Przede wszystkim warto zastanowić się nad tym, ile rodzajów paliwa będzie dostępne na stacji. Kolejnym kryterium, które należy wziąć pod uwagę, jest ilość stanowisk, które będą dostępne na stacji. Podstawą są minimum dwa, jednak dobrym rozwiązaniem jest zdecydowanie się na ich większą liczbę, co umożliwi tankowanie kilku pojazdów jednocześnie. Wszystkie te czynniki są jednak w dużej mierze zależne od prognozowanego natężenia ruchu na stacji. Mniejszy będzie on z pewnością na uboczu, większy – w pobliżu intensywnie użytkowanych dróg. Przeanalizowanie tych czynników z pewnością ułatwi wybór zarówno rodzajów, jak i ilości dystrybutorów paliwa.

Na co zwracać uwagę podczas zakupu dystrybutorów?

Podczas zakupu dystrybutora należy zwracać uwagę przede wszystkim na jego jakość. Powinien być on wykonany z trwałych i wytrzymałych materiałów, odpornych na czynniki zewnętrzne, co umożliwi jego swobodną eksploatację przez wiele lat. Należy podkreślić, że dystrybutory dostępne są w różnych wariantach, a na rynku najczęściej spotkać można modele wiszące lub stojące. Wybór konkretnego z nich powinien być uzależniony od budowy stacji. Ponadto niektóre z nich poświadczone są legalizacją, dzięki której konsumenci zyskują pewność, że dystrybutor prawidłowo odmierza ilość oraz należność za paliwo.

Istotne jest również wyposażenie, o którym opowiada nam specjalista z firmy MiM Zbiorniki:

Przed wyborem dystrybutora należy zorientować się, jak urządzenie współpracuje z innymi systemami. Dobrym rozwiązaniem jest zainwestowanie w model, który wyposażony jest w unikalny system identyfikacji użytkowników oraz pojazdów.

Niektóre z nich dodatkowo zawierają gotowe oprogramowania do zarządzania, a także wyposażone są w duże wyświetlacze graficzne, które ułatwiają odczytywanie danych. Różnice pomiędzy poszczególnymi modelami polegają także na dostępnej ilości zapamiętanych tankowań oraz liczby użytkowników lub pojazdów. Przydatne mogą okazać się także systemy filtracyjne.

Choć wybór dystrybutorów może przytłaczać przyszłych właścicieli stacji benzynowej, dokładne przeanalizowanie specyfikacji konkretnych modeli z pewnością pomoże w podjęciu decyzji. W razie wątpliwości warto jest zasięgnąć porady eksperta pracującego w firmie, która zajmuje się produkcją lub dystrybucją urządzeń tego typu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.